1. بهرام پور، ابوالفضل، نسیم حیات، (تفسیر قرآن کریم) جلد اول، نشر آوای قرآن، چ اول، 1389ش. ص: 580
2. گیدنز، آنتونی، جامعه شناسی، (ترجمهی حسن چاوشیان) تهران، نشر نی، چ پنجم، 1389ش. ص: 768
3. جعفری، محمد تقی، زیبایی و هنر از دیدگاه اسلام، تهران، مؤسسه نشر آثار علامه جعفری، چاپ هفتم، 1390ش. ص: 20/21
4. محدثی، جواد، هنر دینی، واکاوی هنر در قلمرو مکتب. قم، نشر دفتر تبلیغات(بستان کتاب)، چاپ دوم، 1386ش. ص: 19
5. خیری، حسن، دین، رسانه، ارتباطات اجتماعی، پیش درآمدی بر نظریه ارتباطات اسلامی، قم، نشر، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، چ اول، 1389ش. ص: 94
6. باهنر، دکتر ناصر، دین، رسانه و کودک، تهران، نشر اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلام، چاپ اول، 1390ش. ص: 17
7. دهخدا، علیاکبر، لغتنامه، زیر نظر دکتر معین، ج 49 (و – هـ) تهران، نشر دانشکده ادبیات(سازمان لغتنامه) 1345ش. ص: 316 ذیل واژه هنر.
8. نبوی، محمدهادی، صراط مستقیم(مروری بر عقاید امامیه) قم، نشر نهاوند، چ اول، 1393ش. ص: 43/44
9. آقایی، محمدرضا، انسانشناسی فرهنگی، با رویکرد تبلیغ بینالمللی، قم، نشر المصطفی(ص) چ اول، 1392ش. ص: 107
10. حکیم آراء، محمدعلی، روانشناسی رسانه، (نگارش، گردآوری و ترجمه حکیم آراء) تهران، نشر دانشکدهی صدا و سیما، چ اول، 1388ش. ص: 34/35
11. ملوین دفلور- اورت ای دنس، شناخت ارتباطات جمعی، ترجمه سیروس مرادی، تهران، نشر دانشکده صدا و سیما، چ دوم، 1387ش. ص: 35
12. مختاری، مهدی، مجله رواق هنر و اندیشه، بازشناسی جایگاه سرگرمی در تلویزیون دینی، شماره 39/40 ص: 79
13. اصفهانی، هاتف، دیوان، ترجیع بند، که یکی هست و هیچ نیست جز او...
سایت
http://motamem.org