1ـ ملوین دفلور ـ اورت ای. دنیس، شناخت ارتباطات جمعی، مترجم: سیروس مرادی، چاپ دوم: بهار 1387، چاپ و صحافی: سروش، انتشارات دانشکده صدا و سیما.
2ـ حبیب زاده ملکی، اصحاب، رسانه شناسی، چاپ اول 1394، نشر: جامعه شناسان، تهران.
3ـ زروق، محمد حسن، مبانی تبلیغ، چاپ دوم سال 1390، چاپ و انتشارات سروش.
4ـ منطقی، دکتر مرتضی، تهاجم تبلیغاتی، چاپ اول 1388، ناشر: عابد.
5ـ باستانی، قادر، اصول و تکنیکهای برقراری ارتباط مؤثر با دیگران، چاپ دوم زمستان 1386، چاپ شمشاد.
6ـ کاویانی، دکتر محمد، روان شناسی و تبلیغات (با تأکید بر تبلیغ دینی)، ناشر: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، چاپ پنجم: زمستان 1392.
7ـ اکرامی فر، دکتر محمود رضا، مردم شناسی ارتباطات خودمانی، چاپ: اول 1386.
8ـ محمد بن عوض المشیخی، رسانهها در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، مترجم: دکتر حسن بشیر، چاپ اول: 1389، ناشر: دانشگاه امام صادق (ع).
9ـ منطقی، دکتر مرتضی، راهنمای والدین در استفاده فرزندان از فنآوریهای ارتباطی جدید، تلفن همراه، ناشر: عابد، چاپ: دوم، بهار 87، تهران.
10ـ زروق، محمد حسن، مبانی تبلیغ، چاپ: دوم 1390، انتشارات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تهران.
11ـ بچاری، جعفر، تبلیغ، چاپ دوم، سال 1386 هـ ش، ناشر: انتشارات نور النور.
12ـ خندان، محسن، تبلیغ اسلامی و دانش ارتباطات اجتماعی، چاپ اول، بهار 1374، ناشر: مرکز چاپ و نشر سازمان تبلیغات اسلامی.